Biarlah

Biarlah

Ya, saya pemakai nokia tegar. Zaman muda-muda dulu sangat obses dengan semua benda berkaitan nokia. Kumpul duit sikit, upgrade nokia, Semua pertandingan nokia buat, masuk. Ada menang ada tak. Tapi tak kisah. Cerita lain. Mula main kamera pun sebab nokia. Sebab nokia canggih kan, teknologi kamera melampaui zaman smartphone masa tuh. Mana nak jumpa telefon pakai sensor besar-besar, lens pulak carl-zeiss. Pulak tu boleh letak flash xenon macam kat kamera kompak. Hah! Semua benda snap masa tu. Jakun. Terus upload flickr lagi. Dah la boleh edit terus. (Ni cerita zaman 2008 lah tapi)

Blog kamuselektrik ni pun, asalnya penuh dengan tulisan-tulisan, tutorial, gebang-gebang pasal nokia. (Kamuselektrik tiada kaitan dengan apa-apa kamus pun BTW). Tapi dah buang dah benda-benda tu semua. Memalukan diri sendiri. Biarlah budak-budak baru nak up dengan smartphone pulak bercerita pasal smartphone ni. Tak mau campur dah. Zaman tu dah berakhir. Sekian.

P/S: Sekarang aku pakai N9, smartphone era 2011. Moga berkekalan sampai bateri kong. insyaAllah.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: